Η παραπάνω φωτογραφία αντικατοπτρίζει αλληγορικά κι όχι μόνο την πραγματικότητα.
Ο Δήμος Στυλίδας….Δύο υποψήφιοι Δήμαρχοι….Στη μέση ο παπάς και το πριόνι……
Οι συνειρμοί δικοί σας……….
Απ.Γκλέτσος
” Ή θα κάνουμε την πάπια ή βγαίνουμε στο κλαρί ” προτείνοντας δυναμικές κινητοποιήσεις στους κατοίκους της Νεράιδας (στα πρότυπα της Πελασγίας) στη σημερινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το δρόμο προς και από το χωριό τους.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jvBEtxktixU[/youtube]
Παν.Πανουργιάς
“Το κλαρί είναι για τα πρόβατα….Να φτιαχτεί μια επιτροπή που θα επισκεφτεί τον υπουργό…” υποστηρίζοντας πως δεν είναι καιρός για ακρότητες.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AXIntPWWEIo[/youtube]
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις δηλώσεις των Απ.Γκλέτσου και Π.Πανουργιά αλλά και τις συνομιλίες με τους κατοίκους ΕΔΩ






ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΙ
ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΟΛΗ Η ΘΗΤΕΙΑ ΓΚΛΕΤΣΟΥ
Ο ΨΕΥΤΟΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΧΑΧΟΛΩΝ
ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΓΚΛΕΤΣΟΣ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ Η ΧΑΡΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΝΕΡΑΙΔΑΣ;
ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ ΞΥΠΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ