Γκλέτσος:” Ή θα κάνουμε την πάπια ή βγαίνουμε στο κλαρί”-Πανουργιάς:”Το κλαρί είναι για τα πρόβατα”

20140120-142649.jpg

 

Η παραπάνω φωτογραφία αντικατοπτρίζει αλληγορικά κι όχι μόνο την πραγματικότητα.

Ο Δήμος Στυλίδας….Δύο υποψήφιοι Δήμαρχοι….Στη μέση ο παπάς και το πριόνι……

Οι συνειρμοί δικοί σας……….

Απ.Γκλέτσος

” Ή θα κάνουμε την πάπια ή βγαίνουμε στο κλαρί ” προτείνοντας δυναμικές κινητοποιήσεις στους κατοίκους της Νεράιδας (στα πρότυπα της Πελασγίας) στη σημερινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το δρόμο προς και από το χωριό τους.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jvBEtxktixU[/youtube]

 

Παν.Πανουργιάς

“Το κλαρί είναι για τα πρόβατα….Να φτιαχτεί μια επιτροπή που θα επισκεφτεί τον υπουργό…” υποστηρίζοντας πως δεν είναι καιρός για ακρότητες.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AXIntPWWEIo[/youtube]

 

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις δηλώσεις των Απ.Γκλέτσου και Π.Πανουργιά αλλά και τις συνομιλίες με τους κατοίκους ΕΔΩ

 

stilida.com

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΙ
    ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΟΛΗ Η ΘΗΤΕΙΑ ΓΚΛΕΤΣΟΥ
    Ο ΨΕΥΤΟΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΧΑΧΟΛΩΝ

    ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΓΚΛΕΤΣΟΣ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ Η ΧΑΡΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΝΕΡΑΙΔΑΣ;
    ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ ΞΥΠΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Επιστολή καταπέλτης του Προέδρου της ΔΗΜ.Τ.Ο. Στυλίδας προς το Δήμο Στυλίδας

  Η παρακάτω επιστολή στάλθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα μας από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας ,  κο...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων