
Στα πλαίσια της κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Δήμου Στυλίδας ,ο Αντιδήμαρχος Ι.Χρονόπουλος απευθύνθηκε στους υπαλλήλους του Δήμου κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό της χρονιάς που πέρασε.
Δείτε το βίντεο
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IrOdHEaV4mU[/youtube]




