Πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα της Πέμπτης 4 Σεπτεμβρίου στην Παραλία Ραχών τα εγκαίνια της πλήρους λειτουργίας του νέου Αγωγού Ύδρευσης Παλαιοκερασιάς-Ραχών,
Στην εκδήλωση παρόντες ήταν ο Βουλευτής Φθιώτιδας Χρ.Σταϊκούρας, ο Δήμαρχος Στυλίδας Γ.Αποστόλου συνοδεία συνεργατών του, ο ιδιοκτήτης της αναδόχου εταιρείας ΙΝΤΕΡΚΑΤ και Δήμαρχος Λαμιέων Παν.Παπαϊωάννου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας Χρ.Καρέλλης, εκπρόσωποι της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και αρκετοί κάτοικοι των Ραχών ,της Παλαιοκερασιάς και του Αχλαδίου μεταξύ των οποίων και πρώην Δημοτικοί Σύμβουλοι και πρώην Αντιδήμαρχοι Στυλίδας
Δείτε βίντεο και φωτογραφίες



















“έργο” 2025, κάτι που σε άλλες χώρες θεωρείται αυτονόητο από τον μεσαίωνα!!! Καμαρώνουν κιόλας!!!
Μαζεύτηκαν πάλι τα ”άδεια βαρέλια” για να κάνουν θόρυβο…..μπλα μπλα μπλα, και πολλά μπράβο που τα κατάφεραν το 2025…και πρώτος ο άνεργος βουλετής…
Για ακόμη μια φορά παίχτηκε η ταινία με τον μαυρογυαλουρο! Ολόκληρη κουστωδία για έναν αγωγό ύδρευσης! Προσεχώς εγκαίνια και για προσθήκη ασφάλτου σε λακούβες! Μιλάμε για έργα! Όχι αστεία!