Ο Δήμος Στυλίδας για τα εγκαίνια του νέου αγωγού ύδρευσης Παλαιοκερασιάς – Ραχών – Αχλαδίου (Δελτίο Τύπου)


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Δήμος Στυλίδας εγκαινίασε τον νέο αγωγό ύδρευσης που συνδέει την Παλαιοκερασιά με τις Ράχες και το Αχλάδι, ένα έργο καθοριστικής σημασίας για την ασφαλή και επαρκή υδροδότηση της περιοχής.

Το έργο χρηματοδοτήθηκε με 1.050.000,00 € από το Υπουργείο Εσωτερικών, χάρη στην καθοριστική συμβολή του Βουλευτή Φθιώτιδας κ. Χρήστου Σταϊκούρα, ο οποίος από την πρώτη στιγμή στάθηκε στο πλευρό του Δήμου με σταθερή υποστήριξη.

Ανάδοχος της κατασκευής ήταν η εταιρεία ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε., η οποία ολοκλήρωσε τις εργασίες με συνέπεια και τεχνική αρτιότητα, ανταποκρινόμενη σε όλες τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν. Την επίβλεψη του έργου είχε η ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΕΣ Α.Ε., εξασφαλίζοντας την ορθή περάτωσή του.

Ο Δήμος Στυλίδας ευχαριστεί θερμά όλους όσοι συνέβαλαν, και ιδιαίτερα τους κατοίκους της περιοχής για την υπομονή και τη στήριξή τους. Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Στυλίδας κ. Ιωάννης Αποστόλου:

«Ο νέος αγωγός ανήκει στους ανθρώπους αυτού του τόπου και στις επόμενες γενιές που θα απολαμβάνουν το πολύτιμο αγαθό του νερού με ασφάλεια και επάρκεια»

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Όταν θα ιδιωτικοποήσουν και το πολύτιμο νεράκι, που είναι Δώρο Θεού και πλέον σε ανεπάρκεια, κι όταν θα βάλουν και πλαφόν στην κατανάλωση, να δούμε αν θα ξαναγράψετε την τελευταία πρόταση με τα έντονα μαύρα γράμματα…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων