Στυλίδα -Πάρκο του Λαού: «Εσείς που με βρωμίζετε,αύριο πάλι εδώ δεν θα είστε;»

Ήρθε η άνοιξη.

Το Πάρκο του Λαού στη Στυλίδα ξαναζωντανεύει.

Τα γεροντάκια κάνουν τη βόλτα τους,τα παιδιά παίζουν,κάποιοι άλλοι αθλούνται,άλλοι πάλι πίνουν τον καφέ τους σε πλαστικό ποτήρι.

Κάποιοι σέβονται αυτό το όμορφο πάρκο.

Και κάποιοι άλλοι ,διαφόρων ηλικιών όπως φαίνεται και από τα σκουπίδια που αφήνουν πίσω τους, δεν τους καίγεται καρφί.

Αυτό το πάρκο είναι το στολίδι της Στυλίδας μας.

Για να το απολαύσουμε,πρέπει εμείς οι ίδιοι να το προστατεύσουμε.

Είναι το 2ο μας σπίτι.

Στο σπίτι μας τα σκουπίδια τα πετάμε στο πάτωμα;;;;;

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Νέα επιστολή του Δημήτρη Φλέγγα

Διαβάστε την νέα επιστολή που έστειλε πριν από λίγα λεπτά  στην ιστοσελίδα μας ο κος Δημήτρης Φλέγγας
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων