Στυλίδα -Πάρκο του Λαού: «Εσείς που με βρωμίζετε,αύριο πάλι εδώ δεν θα είστε;»

Ήρθε η άνοιξη.

Το Πάρκο του Λαού στη Στυλίδα ξαναζωντανεύει.

Τα γεροντάκια κάνουν τη βόλτα τους,τα παιδιά παίζουν,κάποιοι άλλοι αθλούνται,άλλοι πάλι πίνουν τον καφέ τους σε πλαστικό ποτήρι.

Κάποιοι σέβονται αυτό το όμορφο πάρκο.

Και κάποιοι άλλοι ,διαφόρων ηλικιών όπως φαίνεται και από τα σκουπίδια που αφήνουν πίσω τους, δεν τους καίγεται καρφί.

Αυτό το πάρκο είναι το στολίδι της Στυλίδας μας.

Για να το απολαύσουμε,πρέπει εμείς οι ίδιοι να το προστατεύσουμε.

Είναι το 2ο μας σπίτι.

Στο σπίτι μας τα σκουπίδια τα πετάμε στο πάτωμα;;;;;

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

«Τα Χαρούμενα Ψαράκια του Μαλιακού» ταξίδεψαν μικρούς και μεγάλους στην καλοκαιρινή γιορτή του Παιδικού Σταθμού Στυλίδας

🦀Μέσα από χρώματα, μουσική και χαμόγελα, τα παιδιά απέδειξαν για ακόμη μία φορά ότι, η μεγαλύτερη δύναμη βρίσκεται στην...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων