Εθελοντική Αιμοδοσία στο Βαθύκοιλο το Σάββατο 21/9

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Ο Εκπολιτιστικός Σύλλογος Βαθυκοίλου
σας καλεί για αιμοδοσία,
το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013, από τις 10π.μ. έως τις 1μ.μ.,
στο Δημοτικό σχολείο του Βαθυκοίλου
στο οποίο θα έρθει και θα λειτουργήσει Κινητή Μονάδα Αιμοληψίας
με ειδικό ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
Έλα μαζί με τους φίλους σου να συναντηθούμε σ’ αυτή την εθελοντική αιμοδοσία.
Για να δείξουμε την έμπρακτη αγάπη προς τους πάσχοντας αδελφούς μας.
Ας αφιερώσουμε 10 λεπτά μόνο από το χρόνο μας,
ώστε με το αίμα μας να χαρίσουμε μια ολόκληρη ζωή στο συνάνθρωπό μας.
- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων