Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Λαμίας!

αιμοδοσια μαθητων λαμιας

Για πρώτη φορά μαθητές Λυκείου αποφάσισαν να δώσουν αίμα και να ενισχύσουν την τράπεζα του Νοσοκομείου Λαμίας!

Καθηγητές και παιδιά του 2ου ΕΠΑΛ διοργάνωσαν σήμερα στο σχολείο τους την πρώτη αιμοδοσία, η οποία είχε μεγάλο αριθμό συμμετοχής. Όπως δήλωσαν ο διευθυντής του σχολείου, οι αρμόδιοι καθηγητές και ο γιατρός του τμήματος αιμοδοσίας του νοσοκομείου για να φτάσουν τα παιδιά να δηλώσουν συμμετοχή είχε προηγηθεί διάλογος και συζήτηση, καιρό πριν, μέσα από τα μαθήματα.

πηγή lamiastar.gr

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων