Όχι των γιατρών στα εισιτήριο των 25 Ευρώ

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣΣτο τσουνάμι περικοπών που προβλέπει το νέο μνημόνιο περιλαμβάνονται και δύο νέα χαράτσια για τους ασφαλισμένους με ισχύ, όμως, από την 1η Ιανουαρίου του 2014.Από την πρώτη ημέρα του νέου χρόνου λοιπόν οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να πληρώνουν 25 Ευρώ για κάθε εισαγωγή τους στα νοσοκομεία του ΕΣΥ και επίσης ένα Ευρώ για κάθε συνταγή που εκτελείται.

Τα μέτρα αυτά προκαλούν την αντίδραση των γιατρών.

Ανάμεσα σε εκείνους και αντιδρούν είναι και ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Φθιώτιδας Λεωνίδας Αναγνωστόπουλος που μίλησε στο STAR Κεντρικής Ελλάδας.

lamiastar.gr

 

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Στυλίδα – Προσοχή! Άγνωστοι καλούν δήθεν από τον ΔΕΔΔΗΕ

Ειδήμονες απατεώνες εκμεταλλεύονται τον φόβο του κόσμου για να αποσπάσουν χρήματα ή προσωπικά στοιχεία. Σας καταθέτουμε την προσωπική μας εμπειρία...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων