Τους ζώντες λογοτέχνες του Δ.Δ Στυλίδας βράβευσε ο Σύλλογος Στυλιδιωτών εν Αθήναις το βράδυ της Παρασκευής 5 Σεπτεμβρίου.Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Θέατρο Μαρία Κάλλας στο Πάρκο του Λαού στη Στυλίδα.
Έπαινοι δόθηκαν στους : Θάνο Μπλούνα, Πάνο Φαλάρα, Αθανάσιο Καραπέτσα, Σοφία Μυγδαλάκη, Κώστα Αλπόγλου.
Στη συνέχεια ακολούθησε δεξίωση με τραγούδια από τη Χορωδία του Μουσικού Ομίλου Στυλίδας.
Δείτε τι δήλωσαν ο Πρόεδρος του Συλλόγου Στυλιδιωτών Γ.Θεοδώρου καθώς και ο Θ.Μπλόυνας και Π.Φαλάρας.


























