Αποκλειστικό:Όσα ειπώθηκαν στη συνεδρίαση του Δ.Σ. για τις μπάρες στην Πελασγία

χρονοπουλος -γκλετσοςΣυνεδρίασε χθες το Δ.Σ. του Δήμου Στυλίδας.

Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν και η τοποθέτηση μπαρών από την εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου στην Πελασγία που αναγκάζει πλέον τους οδηγούς να διανύσουν έναν επικίνδυνο δρόμο μέχρι τον κόμβο των Αγ.Θεοδώρων προκειμένου να βγουν στην εθνική οδό .

 

Είχε ήδη προηγηθεί την Πέμπτη το απόγευμα συνάντηση ,στο σημείο όπου μπήκαν οι μπάρες, των κατοίκων της Αν.Φθιώτιδας με τον εκπρόσωπο της εταιρείας. Διαβάστε σχετικά ΕΔΩ.

Παρακάτω ακολουθεί αποκλειστικά από το stilida.com η συζήτηση στη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ. του Δήμου Στυλίδας όπου το λόγο πήραν και οι κάτοικοι της περιοχής .

Η επίμαχη συζήτηση ξεκινάει περίπου στο 10ο λεπτό της ηχητικής καταγραφής.

- Διαφήμιση -
Κουτσούκου • Κέντρο Ειδικών Θεραπειών

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.



Τελευταία Νέα

Επιστολή καταπέλτης της ΔΗΜ.Τ.Ο. Στυλίδας προς το Δήμο Στυλίδας

  Η παρακάτω επιστολή στάλθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα μας από τον Πρόεδρο της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας ,  κο...
- Διαφήμιση -

Περισσότερα Άρθρα

- Διαφήμιση -
Kalantzis Bros • Αποφράξεις - Μεταφορές Λυμάτων